Gümnaasiumi eesti keel
Автори
Madli Kumpas, Argo Mund, Margit RossАвтори збірника завдань
Madli Kumpas, Argo Mund, Margit RossВидавець
-
У навчальному комплекті параграфів: 31 та завдань: 184, з яких у підручнику: 0 і в збірнику завдань: 184.
-
Автори
Madli Kumpas, Argo Mund, Margit Ross -
Автори збірника завдань
Madli Kumpas, Argo Mund, Margit Ross -
Предмет
Естонська мова -
Клас
Гімназія -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Koolibri -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011, Державна навчальна програма 2023 -
Входить у пакет
Sarja viimane, gümnaasiumi lõpuklassile mõeldud õpikomplekt „Johannes 3” ühendab kursused „Teksti keel ja stiil” ning „Praktiline eesti keel III”. Komplekt koosneb õpikust ja mahukast töövihikust, mis ühendavad teoreetilised teadmised praktiliste oskustega.
Abituuriumi eesti keele kursused keskenduvad olulisel määral riigieksamiks ettevalmistusele ja nii on palju tähelepanu pööratud funktsionaalse lugemisoskuse arendamisele, tekstide stiilile ja keele kasutusvaldkondade eripärale. Jätkates sarja üldisi metoodilisi põhimõtteid, pakub „Johannes 3” rohkesti autentseid tekste, teadmised-oskused omandatakse samm-sammult ülesannete kaudu, järjekindlalt tegeldakse sõnavaratöö ja õigekeelsusküsimustega. Varasemast rohkem on fookuses ilukirjandus- ja teadustekstid.
Komplekti ülesehitus järgib sarja eelmiste osade põhimõtteid. Õpik ja töövihik on tihedalt seotud ning liikumine õpiprotsessis viidete toel lihtne ja selge.
1. Sissejuhatav peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. |
Hea abiturient
Для безкоштовного ознайомлення! |
1.2. | Kui oled sissejuhatava peatüki läbi töötanud, |
1.3. | Sõna roll ühiskonnas |
1.4. | KIRJUTAMISKOOL |
2. Esimene peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Kui oled 1. peatüki läbi töötanud, |
2.2. | Norm ühiskonnas |
2.3. | Keelenorm |
2.4. | Keelemäng ja teadus |
2.5. | Sõna tähendus |
2.6. | Kujundlikkus ja keelemood |
2.7. | KIRJUTAMISKOOL |
3. Teine peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
3.1. | Kui oled 2. peatüki läbi töötanud, |
3.2. | Loov keelekasutus |
3.3. | Poeetika |
3.4. | Ilukirjandus ja stiil |
3.5. | Autori hääl ja paroodia |
3.6. | Tõlge ja intertekstuaalsus |
3.7. | KIRJUTAMISKOOL |
4. Kolmas peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
4.1. | Kui oled 3. peatüki läbi töötanud, |
4.2. | Tekstide liigitamine |
4.3. | Lugemisstrateegiad |
4.4. | Arvamus ja argument |
4.5. | Ametisuhtlus |
4.6. | Võrgusuhtlus ja maine |
4.7. | KIRJUTAMISKOOL |
5. Neljas peatükk
Закладка |
Параграф |
---|---|
5.1. | Kui oled 4. peatüki läbi töötanud, |
5.2. | Teadusvaldkonnad |
5.3. | Teadusteksti vorm ja stiil |
5.4. | Kontekst ja viitamine |
5.5. | Teaduslik uurimus |
5.6. | Teadus ja eetika |