Inglise keel 5. klassile
Автори
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-KouvoАвтори збірника завдань
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-KouvoВидавець
Входить у пакет
-
У навчальному комплекті параграфів: 31 та завдань: 311, з яких у підручнику: 236 і в збірнику завдань: 75.
-
Автори
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-Kouvo -
Автори збірника завдань
Mari Kalaja, Niina Korpela, Raija Kuja-Kyyny-Pajula, Jamie Mäkinen, Päivi Pelli-Kouvo -
Предмет
Англійська мова -
Клас
5 клас -
Мова видання
Англійська мова -
Видавець
Avita -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011, Державна навчальна програма 2023 -
Входить у пакет
Erakasutaja 2024/25, Inglise keel: Avita kirjastuse ainepakett, Inglise keel: Avita kirjastuse ainepakett õpetajale, Inglise keel: Avita kirjastuse ainepakett õpilasele, Õpilane 2024/25, Õpilane 2024/25 - SOODUSHIND!, Õpilane 2024/25 – isiklik, Õpilane 2024/25 isiklik: eesti ja venekeelne, Õpilane 2024/25: eesti ja venekeelne
„High Five!“ on inglise keele algõpetuse sari 1.–6. klassile.
Põnev lugu imeraamatust ja lõbusad pildid tekitavad huvi õppimise vastu. Sarja „High Five!“ õpikuid on võimalik kasutada erineva õppeprogrammi ja erineva taseme korral. Opiqu digimaterjal aitab tunde elavdada ja mitmekesistada. Digiõpik sisaldab animatsioone, helisalvestisi (mh uute sõnade hääldust) ja kultuurivideoid ning viiteid sõnastikesse.
„High Five!“ sobib hästi kõigile. Sari
• pakub abi õpilastele, kes seda vajavad, ja lisamaterjale neile, kellel on suurem huvi keele vastu
• pakub palju lõbusaid mänge ja tegevusi
• sisaldab palju laule ja salmikesi
• julgustab õpilasi juba algusest peale inglise keelt rääkima
• tutvustab mitmekülgselt kultuuri
• pakub digituge nii õpetajale kui ka õpilastele
Iga teema koosneb neljast alateemast ja lõpeb kordamispeatükiga. Alateemad algavad sissejuhatava lauluga. Piltidega esitatud sõnavara ja peamised väljendid on eraldi välja toodud. Peatükis „Go ahead!“ on lisasõnavara. Edasi harjutatakse kaaslasega dialoogis käibefraase ja tuttavaid sõnu. Jutustamisoskuse arendamiseks sobivad alateema avapildid. Tekstid on kaasakiskuvad ja põnevad. Iga teksti sõnad ja väljendid kinnistatakse peatükis „Let’s practise!“ mitmesuguste harjutuste ja Allan Kasuka lauluga. Peatükis „Action!“ õpetatakse lõbusal ja meeleolukal viisil grammatikat. Hääldust õpitakse peatükis „Sounds good!“. Kiiremate õpilaste jaoks on sektsioonis „Go ahead!“ lisamaterjali ja keerulisemaid harjutusi. Õpiku tegelased rott Rosie ja kass Charlie julgustavad lapsi arutlema.
1. Module 1. Long Time No See!
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. |
Hitting the Road
Для безкоштовного ознайомлення! |
1.2. | The United States |
2. Module 2. Travelling
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Chapter 1. How Many Miles? |
2.2. | Go Ahead! Other Vehicles |
2.3. | Billboards and Buffaloes |
2.4. | Let’s Practise! |
2.5. | Action! La, La, La ... |
2.6. | Culture. On the Road |
2.7. | Chapter 2. At the Hotel |
2.8. | Go Ahead! Where Is the Tennis Court? |
2.9. | Rocky Mountain East Motel |
2.10. | Let’s Practise! |
2.11. | Action! The Fifth |
2.12. | Culture. Places to Stay |
2.13. | Chapter 3. Where’s Your Ticket? |
2.14. | Go Ahead! At the Airport |
2.15. | Hello, Heathrow! |
2.16. | Let’s Practise! |
2.17. | Action! I Was, You Were ... |
2.18. | Culture. Air Travel |
2.19. | Chapter 4. Off to America! |
2.20. | Module 2 Review |
3. Module 3. Nature
Закладка |
Параграф |
---|---|
3.1. | Chapter 5. What Tree Is That? |
3.2. | Go Ahead! In the Wild |
4. Extras
Закладка |
Параграф |
---|---|
4.1. | Module 2, Extra Text 1. Getting Around New York City |
5. Festivals
Закладка |
Параграф |
---|---|
5.1. | There’s No Trick to Halloween Treats! |
6. Fingertips (Grammar)
Закладка |
Параграф |
---|---|
6.1. | Fingertips 1. Travelling |
6.2. | Fingertips 2. Nature |
6.3. | Sounds Good! |
7. Dictionary
Закладка |
Параграф |
---|---|
7.1. | English–Estonian Dictionary |
8. About
Закладка |
Параграф |
---|---|
8.1. | Impressum |