Параграф 1.14 (Inimeseõpetus 4. kl)

Kordamine

Kuula, vaata, loe!

„Me oleme juba päris kaua koolis käinud. Inimese-õpetus on nii huvitav tund. Iga-päevaseid asju on põnev arutada.“

„Mulle ka meeldib. Aga suhtlemise ​ja käitumise õppimine on samal ajal keeruline ka.
​Tunnis õpid küll, aga kui vaja, ​ei tule õige asi meelde.“

„Sul on õigus.
​Aga täidame kordamiseks ühe rist-sõna ka! Õige lahenduse korral saame teada, missugune tahab olla iga laps?“

Kas ma tean?

Missugune tahab olla iga laps?

Rist-sõna küsimused

1. Klassi peo kohta ütleme klassi-.... (6. ptk)

2. Kiusamisest ... ei ole kaebamine (13. ptk)

3. Kõige tähtsamad inimesed koolis on ...

4. Keegi ei tohi olla vägi-... (11. ptk)

5. ...-valmis inimene läheb teisele alati appi. (10. ptk)

6. Oma-vaheline sõbralik rääkimine aitab jõuda kokku-..... (12. ptk)

7. Kõige tähtsam ... on arvestada teiste inimeste õigustega (4. ptk)

Mängime läbi!

Sa näed, et klassi-kaaslane otsib riide-hoius​ oma mütsi.
​Müts on kusagil peidus.

Klassi-kaaslane kutsub sind appi.
​Koos leiate kadunud mütsi ruttu üles.

Klassi-kaaslane:
„Mul on müts kadunud. Palun tule mulle appi otsima.“

Mina: „Muidugi tulen sulle appi.
​Koos leiame mütsi rutem üles.“

Lapsed otsivad mitmest kohast. Leiavad.
​Müts oli kukkunud jala-nõude-riiuli taha.

Klassi-kaaslane: „Aitäh abi eest.“

Mina: „Võta heaks!“

Mängime uuesti!

Tööleht

Будь ласка, зачекайте