Авторы
Ruta Käärik, Katre RiivesАвторы сборника заданий
Ruta Käärik, Katre RiivesИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 106 и заданий: 541, из которых в учебнике: 275 и в сборнике заданий: 266.
-
Авторы
Ruta Käärik, Katre Riives -
Авторы сборника заданий
Ruta Käärik, Katre Riives -
Предмет
Природоведение -
Класс
5 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
SA Innove, HARNO -
Учебная программа
Упрощенная государственная учебная программа для основной школы 2010 -
Входит в пакет
Бесплатно
5. klassi loodusõpetuse õppematerjal koosneb digiõpikust ja väljaprinditavatest töölehtedest, mis on esitatud iga teema lõpus.
Õppematerjali loomisel on lähtutud põhimõttest, et paranenud on kogu elanikkonna,
sh õpilaste digioskused, mis on eelduseks, et õppimisel ja õpetamisel on
võimalik kaasaegset infotehnoloogiat otstarbekalt ja tulemuslikult rakendada. Nimetatud põhimõtet järgib ka lihtsustatud õppe 5. klassile loodud digitaalne õppematerjal.
Digitaalne õppematerjal sisaldab teksti, graafilisi ja multimeediumi elemente ning võib olla suuremal või vähemal määral interaktiivne. Digitaalne õppematerjal lihtsustatud õppes ei ole õppetundi täitev õpilase iseseisva töö võimalus, vaid see on õppetunni üheks osaks, aidates õppetekstide ja näitlikustamise abil teemaga tutvuda või kinnistada omandatud teadmisi ülesannete lahendamisega. Seega eeldab digitaalne õppematerjal lõimimist mingi teise materjali (õppematerjal paberkandjal, tahvlil) või meetodiga (õuesõpe, praktilised tegevused jm).
1. Elus ja eluta loodus
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Elusloodus I |
1.2. | Elusloodus II |
1.3. | Eluta loodus |
1.4. | Kordamine |
2. Mõõtmine ja võrdlemine
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Tahked kehad ja vedelikud |
2.2. | Kehade raskus |
2.3. | Vedelike koguste mõõtmine ja võrdlemine |
2.4. | Temperatuuri mõõtmine |
2.5. | Kordamine |
3. Gloobus, kaart ja plaan
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Maakera mudel ehk gloobus |
3.2. | Eesti kaart |
3.3. | Kõrgustikud, veekogud ja asulad kaardil |
3.4. | Ilma-kaared |
3.5. | Ilmakaarte määramine looduses |
3.6. | Põhja- ja lõuna-suuna määramine päikese abil |
3.7. | Ida- ja lääne-suuna määramine päikese abil |
3.8. | Ilmakaarte määramine kompassi abil |
3.9. | Plaan I |
3.10. | Plaan II |
3.11. | Kordamine |
4. Pinnavormid kodukohas
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Pinna-vormid I |
4.2. | Pinna-vormid II |
4.3. | Pinnavormide kujutamine kaardil |
4.4. | Kordamine |
5. Inimene
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Inimese välis-ehitus I |
5.2. | Inimese välis-ehitus II |
5.3. | Keha mõõtmed I |
5.4. | Keha mõõtmed II |
5.5. | Elundid ja elundkonnad |
5.6. | Meele-elundid I |
5.7. | Meele-elundid II |
5.8. | Meele-elundid III |
5.9. | Tugi- ja liikumis-elundid I |
5.10. | Tugi- ja liikumis-elundid II |
5.11. | Tugi- ja liikumis-elundid III |
5.12. | Hingamis-elundid I |
5.13. | Hingamis-elundid II |
5.14. | Vereringe-elundid I |
5.15. | Vereringe-elundid II |
5.16. | Seede-elundid |
5.17. | Eritus-elundid |
5.18. | Sugu-elundid I |
5.19. | Sugu-elundid II |
5.20. | Närvi-süsteem I |
5.21. | Närvi-süsteem II |
5.22. | Kordamine. Inimene |
5.23. | Inimese põlvnemine I |
5.24. | Inimese põlvnemine II |
5.25. | Inimese põlvnemine III |
5.26. | Kordamine. Inimese põlvnemine |
6. Mets
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Mets |
6.2. | Metsatüübid |
6.3. | Okasmets I. Mänd |
6.4. | Okasmets II. Männik |
6.5. | Okasmets III. Kuusk |
6.6. | Okasmets IV. Kuusik I |
6.7. | Okasmets V. Kuusik II |
6.8. | Lehtmets I |
6.9. | Lehtmets II |
6.10. | Kordamine |
7. Veekogud
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | Veekogud |
7.2. | Jõgi |
7.3. | Järv |
7.4. | Meri |
7.5. | Veetaimed |
7.6. | Vee-loomastik I |
7.7. | Vee-loomastik II |
7.8. | Kordamine |
8. Soo
Номер |
Параграф |
---|---|
8.1. | Soo |
8.2. | Elu-tingimused soos I |
8.3. | Elu-tingimused soos II |
8.4. | Turvas ja selle kasutamine |
8.5. | Kordamine |
9. Maavarad
Номер |
Параграф |
---|---|
9.1. | Maa-varad Eestis, nende kaevandamine ja kasutamine I |
9.2. | Maa-varad Eestis, nende kaevandamine ja kasutamine II |
9.3. | Kordamine |
10. Elekter
Номер |
Параграф |
---|---|
10.1. | Elekter |
10.2. | Elektri tootmine |
10.3. | Elektri jõudmine majadesse |
10.4. | Voolu-ring |
10.5. | Elektri kasutamine ja elektri-ohutus |
10.6. | Kordamine |
11. Kodukoht Eesti Vabariigis
Номер |
Параграф |
---|---|
11.1. | Eesti riik ja riigi sümbolid I |
11.2. | Eesti riik ja riigi sümbolid II |
11.3. | Eesti riik ja rahvuslikud sümbolid |
11.4. | Eesti naaber-riigid |
11.5. | Asulad: linn, alev, küla |
11.6. | Inimeste tegevus kodu-asulas |
11.7. | Eesti suuremad linnad. Pealinn |
11.8. | Minu kodu-koht ja kodu-koha sümbolid I |
11.9. | Minu kodu-koht ja kodu-koha sümbolid II |
11.10. | Kordamine |
12. Maailmaruum ja planeet Maa
Номер |
Параграф |
---|---|
12.1. | Maailmaruum |
12.2. | Maailmaruumi uurimine |
12.3. | Planeedid |
12.4. | Päikesesüsteemi väikekehad |
12.5. | Planeet Maa |
12.6. | Aasta-ajad Maal |
12.7. | Maakera siseehitus |
12.8. | Loodus-katastroofid |
12.9. | Kordamine |
13. Õpetajale
Номер |
Параграф |
---|---|
13.1. | Metoodilised juhised õpetajale õppevara kasutamiseks |
13.2. | Loodusõpetus 5. klassile I osa (print-pdf) |
13.3. | Loodusõpetus 5. klassile II osa (print-pdf) |
13.4. | Loodusõpetus 5. klassile III osa (print-pdf) |
13.5. | Impressum |