Authors
Merit Nukka, Siiri JõgiExercises kit’s authors
Merit Nukka, Siiri JõgiPublisher
Included in packages
-
The study kit contains 56 chapters and 403 exercises of which 388 are in the chapters and 15 in the task exercises.
-
Authors
Merit Nukka, Siiri Jõgi -
Exercises kit’s authors
Merit Nukka, Siiri Jõgi -
Subject
Human sciences -
Grade
Grade 4 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
SA Innove, HARNO -
Curriculum
Elementary simplified national curriculum 2010 -
Included in packages
Free
Õppematerjal "Inimeseõpetus 4. klassile“ on koostatud inimeseõpetuse aine oodatavate õpitulemuste saavutamiseks. Õppematerjal koosneb digiõpikust, väljaprinditavatest töölehtedest. Kasutada tuleks kindlasti mõlemaid variante. Õpiku juurde kuuluvad metoodilised juhised õpetajale. Õppematerjal on mõeldud kasutamiseks õpetaja ja õpilase koostöös, kuna lihtsustatud õppel õpilased sel arengutasemel iseseisvalt töötada enamasti ei suuda. Õppematerjali loomisel on arvestatud kehtivas põhihariduse riiklikus lihtsustatud õppekavas märgitud üld- ning ainealaseid pädevusi. Õppematerjali digiõpiku vorm toetab üldpädevuste (digipädevuste) arendamise eesmärki, mis loob aluse kaasaegse infotehnoloogia paremaks kasutamiseks laiemalt kui vaid õppeülesannete täitmiseks.
Õpiku väljaandmist toetavad Euroopa Sotsiaalfond ning Haridus- ja Teadusministeerium programmi „Kaasaegse ja uuendusliku õppevara arendamine ja kasutuselevõtt“ raames.
1. Käitumine ja suhtlemine
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. | Mina |
1.2. | Meie klass |
1.3. | Meie oskused |
1.4. | Meie kohustused ja õigused |
1.5. | Meie sõbrad ja meie tuttavad |
1.6. | Klassiõhtu ettevalmistamine |
1.7. | Klassiõhtu läbiviimine |
1.8. | Me räägime viisakalt – sina ja teie |
1.9. | Me räägime viisakalt – nõusolek ja keeldumine |
1.10. | Me aitame üksteist |
1.11. | Me ei tohi üksteisele liiga teha |
1.12. | Meie jõuame kokkuleppele |
1.13. | Meie ei kaeba üksteise peale |
1.14. | Kordamine |
2. Inimene ja tervis
Lead |
Chapter |
---|---|
2.1. | Tervislikud eluviisid – sport ja puhkus |
2.2. | Kahjulikud harjumused – teleri- ja arvutisõltuvus |
2.3. | Kahjulikud harjumused – suitsetamine |
2.4. | Kahjulikud harjumused – alkohol |
2.5. | Toitumisharjumused |
2.6. | Esmaabi – külmetus |
2.7. | Esmaabi – vigastused |
2.8. | Kordamine |
3. Perekond ja kodukoht
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Minu pere |
3.2. | Muutused pere elus – lapse sünd |
3.3. | Muutused pere elus – pereliikmete lahkumine |
3.4. | Maa- ja linnakodu |
3.5. | Transpordivahendid tänapäeval ja minevikus |
3.6. | Muuseumid |
3.7. | Tähtpäevad ja kombed |
3.8. | Kordamine |
4. Inimene ja aeg
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Kellaaeg |
4.2. | Kellaajast kinnipidamine |
4.3. | Õpilase päevakava |
4.4. | Kordamine |
5. Inimene ja teave
Lead |
Chapter |
---|---|
5.1. | Teave |
5.2. | Teadetetahvel |
5.3. | Kirja kirjutamine ja saatmine |
6. Inimene ja töö, Inimene ja asjad
Lead |
Chapter |
---|---|
6.1. | Töö tegemine vajab oskusi |
6.2. | Õpilase töö koolis |
6.3. | Taskuraha, raha kogumine |
6.4. | Ostud toidupoes ja turul |
6.5. | Kordamine |
7. Inimene, säästlikkus ja turvalisus
Lead |
Chapter |
---|---|
7.1. | Prügi tekkimine |
7.2. | Prügi sorteerimine |
7.3. | Liiklusmärgid |
7.4. | Jalgrattaga liikluses |
7.5. | Tuleohutus kodus |
7.6. | Käitumine tulekahju korral kodus |
7.7. | Tulekahju õppehäire koolis |
7.8. | Käitumine veekogude juures |
7.9. | Käitumine loodusmatkal |
7.10. | Kordamine |
8. Õpetajale
Lead |
Chapter |
---|---|
8.1. | Metoodilised juhised õpetajale õppevara kasutamiseks |
8.2. | Inimeseõpetus 4. klassile I osa (print-pdf) |
8.3. | Inimeseõpetus 4. klassile II osa (print-pdf) |
8.4. | Impressum |