Authors
Helle Anijärv, Piret SeedreExercises kit’s authors
Helle Anijärv, Piret SeedrePublisher
Included in packages
-
The study kit contains 35 chapters and 262 exercises of which 153 are in the chapters and 109 in the task exercises.
-
Authors
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Exercises kit’s authors
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Subject
Natural sciences -
Grade
Grade 8 -
Kit's language
Estonian -
Publisher
SA Innove, HARNO -
Curriculum
Elementary simplified national curriculum 2010 -
Included in packages
Free
8. klassi loodusõpetuse materjal koosneb kolme osalisest digiõpikust ja töölehtedest, mis on esitatud iga teema lõpus.
Digiõpik sisaldab tekste, graafilisi ja multimeediumi elemente ning on
suuremal või vähemal määral interaktiivne.
Paranenud on kogu elanikkonna, sh õpilaste digioskused. See võimaldab õppimisel ja õpetamisel nüüdisaegset infotehnoloogiat otstarbekalt ja tulemuslikult rakendada. Nimetatud põhimõtet järgib ka siinne lihtsustatud õppe 8. klassile loodud õppematerjal.
Digitaalne õppematerjal lihtsustatud õppes ei ole õppetundi täitev õpilase iseseisva töö võimalus, vaid see on õppetunni üks osa: õppetekst koos näitlikustamisega teema tutvustamisel ja/või ülesanded omandatud teadmiste kinnistamisel. Digiõpikut kasutades on vaja arvestada õpilaste
lugemisoskust, eelkõige teksti mõistmise oskust. Lisaks arvutist õppele on soovitatav lugeda teabetekste paberkandjalt, esitada täiendavaid selgitusi või üldistusi ja kokkuvõtteid tahvlil, rakendada avastus- ja õuesõpet, praktilist tegevust jm.
1. Taimed
Lead |
Chapter |
---|---|
1.1. | Organismide rühmad |
1.2. | Taimede tunnused |
1.3. | Vetikad |
1.4. | Sammaltaimed |
1.5. | Sammalde mitmekesisus |
1.6. | Sõnajalgtaimed |
1.7. | Paljasseemnetaimed |
1.8. | Paljasseemnetaimed Eesti looduses |
1.9. | Õistaimed |
1.10. | Õistaimede organid ja nende ülesanded |
1.11. | Fotosüntees |
1.12. | Õistaimede paljunemine |
1.13. | Õistaimede levimine |
1.14. | Taimede osa looduses ja inimtegevuses |
2. Seened
Lead |
Chapter |
---|---|
2.1. | Seente tunnused ja ehitus |
2.2. | Seente mitmekesisus |
2.3. | Seente eluviis |
2.4. | Seente tähtsus inimeste elus |
2.5. | Samblikud kui seente ja vetikate kooseluvorm |
3. Selgrootud loomad
Lead |
Chapter |
---|---|
3.1. | Selgroogsed ja selgrootud loomad |
3.2. | Selgrootud loomad |
3.3. | Ussid |
3.4. | Limused |
3.5. | Lülijalgsed ja nende rühmad. Vähid |
3.6. | Ämblikulaadsed |
3.7. | Putukate mitmekesisus. Liblikad ja kahetiivalised |
3.8. | Mardikad ja kiletiivalised |
3.9. | Kuidas selgrootud toituvad? |
3.10. | Kuidas selgrootud hingavad? |
3.11. | Selgrootute loomade paljunemine |
3.12. | Parasiitusside areng |
4. Õpetajale
Lead |
Chapter |
---|---|
4.1. | Sõnaseletused |
4.2. | Soovitused loodusõpetuse käsitlemiseks lihtsustatud õppes |
4.3. | Loodusõpetus 8. klassile, II osa (print-pdf) |
4.4. | Impressum |