-
Oppimateriaali sisältää 56 lukua ja 403 tehtävää, joista 388 sijaitsee kirjan luvuissa ja 15 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Merit Nukka, Siiri Jõgi -
Tehtäväkokoelman tekijät
Merit Nukka, Siiri Jõgi -
Aine
Terveystieto -
Luokka
4. luokka -
Teoksen kieli
Viro -
Kustantamo
SA Innove, HARNO -
Opetussuunnitelma
Peruskoulun yksinkertaistettu valtakunnallinen opetusohjelma 2010 -
Kuuluu paketteihin
Ilmainen
Õppematerjal "Inimeseõpetus 4. klassile“ on koostatud inimeseõpetuse aine oodatavate õpitulemuste saavutamiseks. Õppematerjal koosneb digiõpikust, väljaprinditavatest töölehtedest. Kasutada tuleks kindlasti mõlemaid variante. Õpiku juurde kuuluvad metoodilised juhised õpetajale. Õppematerjal on mõeldud kasutamiseks õpetaja ja õpilase koostöös, kuna lihtsustatud õppel õpilased sel arengutasemel iseseisvalt töötada enamasti ei suuda. Õppematerjali loomisel on arvestatud kehtivas põhihariduse riiklikus lihtsustatud õppekavas märgitud üld- ning ainealaseid pädevusi. Õppematerjali digiõpiku vorm toetab üldpädevuste (digipädevuste) arendamise eesmärki, mis loob aluse kaasaegse infotehnoloogia paremaks kasutamiseks laiemalt kui vaid õppeülesannete täitmiseks.
Õpiku väljaandmist toetavad Euroopa Sotsiaalfond ning Haridus- ja Teadusministeerium programmi „Kaasaegse ja uuendusliku õppevara arendamine ja kasutuselevõtt“ raames.
1. Käitumine ja suhtlemine
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
1.1. | Mina |
1.2. | Meie klass |
1.3. | Meie oskused |
1.4. | Meie kohustused ja õigused |
1.5. | Meie sõbrad ja meie tuttavad |
1.6. | Klassiõhtu ettevalmistamine |
1.7. | Klassiõhtu läbiviimine |
1.8. | Me räägime viisakalt – sina ja teie |
1.9. | Me räägime viisakalt – nõusolek ja keeldumine |
1.10. | Me aitame üksteist |
1.11. | Me ei tohi üksteisele liiga teha |
1.12. | Meie jõuame kokkuleppele |
1.13. | Meie ei kaeba üksteise peale |
1.14. | Kordamine |
2. Inimene ja tervis
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
2.1. | Tervislikud eluviisid – sport ja puhkus |
2.2. | Kahjulikud harjumused – teleri- ja arvutisõltuvus |
2.3. | Kahjulikud harjumused – suitsetamine |
2.4. | Kahjulikud harjumused – alkohol |
2.5. | Toitumisharjumused |
2.6. | Esmaabi – külmetus |
2.7. | Esmaabi – vigastused |
2.8. | Kordamine |
3. Perekond ja kodukoht
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
3.1. | Minu pere |
3.2. | Muutused pere elus – lapse sünd |
3.3. | Muutused pere elus – pereliikmete lahkumine |
3.4. | Maa- ja linnakodu |
3.5. | Transpordivahendid tänapäeval ja minevikus |
3.6. | Muuseumid |
3.7. | Tähtpäevad ja kombed |
3.8. | Kordamine |
4. Inimene ja aeg
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
4.1. | Kellaaeg |
4.2. | Kellaajast kinnipidamine |
4.3. | Õpilase päevakava |
4.4. | Kordamine |
5. Inimene ja teave
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
5.1. | Teave |
5.2. | Teadetetahvel |
5.3. | Kirja kirjutamine ja saatmine |
6. Inimene ja töö, Inimene ja asjad
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
6.1. | Töö tegemine vajab oskusi |
6.2. | Õpilase töö koolis |
6.3. | Taskuraha, raha kogumine |
6.4. | Ostud toidupoes ja turul |
6.5. | Kordamine |
7. Inimene, säästlikkus ja turvalisus
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
7.1. | Prügi tekkimine |
7.2. | Prügi sorteerimine |
7.3. | Liiklusmärgid |
7.4. | Jalgrattaga liikluses |
7.5. | Tuleohutus kodus |
7.6. | Käitumine tulekahju korral kodus |
7.7. | Tulekahju õppehäire koolis |
7.8. | Käitumine veekogude juures |
7.9. | Käitumine loodusmatkal |
7.10. | Kordamine |
8. Õpetajale
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
8.1. | Metoodilised juhised õpetajale õppevara kasutamiseks |
8.2. | Inimeseõpetus 4. klassile I osa (print-pdf) |
8.3. | Inimeseõpetus 4. klassile II osa (print-pdf) |
8.4. | Impressum |