-
Oppimateriaali sisältää 35 lukua ja 262 tehtävää, joista 153 sijaitsee kirjan luvuissa ja 109 opettajan tehtäväkokoelmassa.
-
Tekijät
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Tehtäväkokoelman tekijät
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Aine
Luonnontiede -
Luokka
8. luokka -
Teoksen kieli
Viro -
Kustantamo
SA Innove, HARNO -
Opetussuunnitelma
Peruskoulun yksinkertaistettu valtakunnallinen opetusohjelma 2010 -
Kuuluu paketteihin
Ilmainen
8. klassi loodusõpetuse materjal koosneb kolme osalisest digiõpikust ja töölehtedest, mis on esitatud iga teema lõpus.
Digiõpik sisaldab tekste, graafilisi ja multimeediumi elemente ning on
suuremal või vähemal määral interaktiivne.
Paranenud on kogu elanikkonna, sh õpilaste digioskused. See võimaldab õppimisel ja õpetamisel nüüdisaegset infotehnoloogiat otstarbekalt ja tulemuslikult rakendada. Nimetatud põhimõtet järgib ka siinne lihtsustatud õppe 8. klassile loodud õppematerjal.
Digitaalne õppematerjal lihtsustatud õppes ei ole õppetundi täitev õpilase iseseisva töö võimalus, vaid see on õppetunni üks osa: õppetekst koos näitlikustamisega teema tutvustamisel ja/või ülesanded omandatud teadmiste kinnistamisel. Digiõpikut kasutades on vaja arvestada õpilaste
lugemisoskust, eelkõige teksti mõistmise oskust. Lisaks arvutist õppele on soovitatav lugeda teabetekste paberkandjalt, esitada täiendavaid selgitusi või üldistusi ja kokkuvõtteid tahvlil, rakendada avastus- ja õuesõpet, praktilist tegevust jm.
1. Taimed
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
1.1. | Organismide rühmad |
1.2. | Taimede tunnused |
1.3. | Vetikad |
1.4. | Sammaltaimed |
1.5. | Sammalde mitmekesisus |
1.6. | Sõnajalgtaimed |
1.7. | Paljasseemnetaimed |
1.8. | Paljasseemnetaimed Eesti looduses |
1.9. | Õistaimed |
1.10. | Õistaimede organid ja nende ülesanded |
1.11. | Fotosüntees |
1.12. | Õistaimede paljunemine |
1.13. | Õistaimede levimine |
1.14. | Taimede osa looduses ja inimtegevuses |
2. Seened
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
2.1. | Seente tunnused ja ehitus |
2.2. | Seente mitmekesisus |
2.3. | Seente eluviis |
2.4. | Seente tähtsus inimeste elus |
2.5. | Samblikud kui seente ja vetikate kooseluvorm |
3. Selgrootud loomad
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
3.1. | Selgroogsed ja selgrootud loomad |
3.2. | Selgrootud loomad |
3.3. | Ussid |
3.4. | Limused |
3.5. | Lülijalgsed ja nende rühmad. Vähid |
3.6. | Ämblikulaadsed |
3.7. | Putukate mitmekesisus. Liblikad ja kahetiivalised |
3.8. | Mardikad ja kiletiivalised |
3.9. | Kuidas selgrootud toituvad? |
3.10. | Kuidas selgrootud hingavad? |
3.11. | Selgrootute loomade paljunemine |
3.12. | Parasiitusside areng |
4. Õpetajale
Kirjanmerkki |
Luku |
---|---|
4.1. | Sõnaseletused |
4.2. | Soovitused loodusõpetuse käsitlemiseks lihtsustatud õppes |
4.3. | Loodusõpetus 8. klassile, II osa (print-pdf) |
4.4. | Impressum |