Авторы
Merit Nukka, Siiri JõgiАвторы сборника заданий
Merit Nukka, Siiri JõgiИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 56 и заданий: 403, из которых в учебнике: 388 и в сборнике заданий: 15.
-
Авторы
Merit Nukka, Siiri Jõgi -
Авторы сборника заданий
Merit Nukka, Siiri Jõgi -
Предмет
Человековедение -
Класс
4 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
SA Innove, HARNO -
Учебная программа
Упрощенная государственная учебная программа для основной школы 2010 -
Входит в пакет
Бесплатно
Õppematerjal "Inimeseõpetus 4. klassile“ on koostatud inimeseõpetuse aine oodatavate õpitulemuste saavutamiseks. Õppematerjal koosneb digiõpikust, väljaprinditavatest töölehtedest. Kasutada tuleks kindlasti mõlemaid variante. Õpiku juurde kuuluvad metoodilised juhised õpetajale. Õppematerjal on mõeldud kasutamiseks õpetaja ja õpilase koostöös, kuna lihtsustatud õppel õpilased sel arengutasemel iseseisvalt töötada enamasti ei suuda. Õppematerjali loomisel on arvestatud kehtivas põhihariduse riiklikus lihtsustatud õppekavas märgitud üld- ning ainealaseid pädevusi. Õppematerjali digiõpiku vorm toetab üldpädevuste (digipädevuste) arendamise eesmärki, mis loob aluse kaasaegse infotehnoloogia paremaks kasutamiseks laiemalt kui vaid õppeülesannete täitmiseks.
Õpiku väljaandmist toetavad Euroopa Sotsiaalfond ning Haridus- ja Teadusministeerium programmi „Kaasaegse ja uuendusliku õppevara arendamine ja kasutuselevõtt“ raames.
1. Käitumine ja suhtlemine
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Mina |
1.2. | Meie klass |
1.3. | Meie oskused |
1.4. | Meie kohustused ja õigused |
1.5. | Meie sõbrad ja meie tuttavad |
1.6. | Klassiõhtu ettevalmistamine |
1.7. | Klassiõhtu läbiviimine |
1.8. | Me räägime viisakalt – sina ja teie |
1.9. | Me räägime viisakalt – nõusolek ja keeldumine |
1.10. | Me aitame üksteist |
1.11. | Me ei tohi üksteisele liiga teha |
1.12. | Meie jõuame kokkuleppele |
1.13. | Meie ei kaeba üksteise peale |
1.14. | Kordamine |
2. Inimene ja tervis
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Tervislikud eluviisid – sport ja puhkus |
2.2. | Kahjulikud harjumused – teleri- ja arvutisõltuvus |
2.3. | Kahjulikud harjumused – suitsetamine |
2.4. | Kahjulikud harjumused – alkohol |
2.5. | Toitumisharjumused |
2.6. | Esmaabi – külmetus |
2.7. | Esmaabi – vigastused |
2.8. | Kordamine |
3. Perekond ja kodukoht
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Minu pere |
3.2. | Muutused pere elus – lapse sünd |
3.3. | Muutused pere elus – pereliikmete lahkumine |
3.4. | Maa- ja linnakodu |
3.5. | Transpordivahendid tänapäeval ja minevikus |
3.6. | Muuseumid |
3.7. | Tähtpäevad ja kombed |
3.8. | Kordamine |
4. Inimene ja aeg
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Kellaaeg |
4.2. | Kellaajast kinnipidamine |
4.3. | Õpilase päevakava |
4.4. | Kordamine |
5. Inimene ja teave
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Teave |
5.2. | Teadetetahvel |
5.3. | Kirja kirjutamine ja saatmine |
6. Inimene ja töö, Inimene ja asjad
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Töö tegemine vajab oskusi |
6.2. | Õpilase töö koolis |
6.3. | Taskuraha, raha kogumine |
6.4. | Ostud toidupoes ja turul |
6.5. | Kordamine |
7. Inimene, säästlikkus ja turvalisus
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | Prügi tekkimine |
7.2. | Prügi sorteerimine |
7.3. | Liiklusmärgid |
7.4. | Jalgrattaga liikluses |
7.5. | Tuleohutus kodus |
7.6. | Käitumine tulekahju korral kodus |
7.7. | Tulekahju õppehäire koolis |
7.8. | Käitumine veekogude juures |
7.9. | Käitumine loodusmatkal |
7.10. | Kordamine |
8. Õpetajale
Номер |
Параграф |
---|---|
8.1. | Metoodilised juhised õpetajale õppevara kasutamiseks |
8.2. | Inimeseõpetus 4. klassile I osa (print-pdf) |
8.3. | Inimeseõpetus 4. klassile II osa (print-pdf) |
8.4. | Impressum |