Авторы
Helle Anijärv, Piret SeedreАвторы сборника заданий
Helle Anijärv, Piret SeedreИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 35 и заданий: 262, из которых в учебнике: 153 и в сборнике заданий: 109.
-
Авторы
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Авторы сборника заданий
Helle Anijärv, Piret Seedre -
Предмет
Природоведение -
Класс
8 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
SA Innove, HARNO -
Учебная программа
Упрощенная государственная учебная программа для основной школы 2010 -
Входит в пакет
Бесплатно
8. klassi loodusõpetuse materjal koosneb kolme osalisest digiõpikust ja töölehtedest, mis on esitatud iga teema lõpus.
Digiõpik sisaldab tekste, graafilisi ja multimeediumi elemente ning on
suuremal või vähemal määral interaktiivne.
Paranenud on kogu elanikkonna, sh õpilaste digioskused. See võimaldab õppimisel ja õpetamisel nüüdisaegset infotehnoloogiat otstarbekalt ja tulemuslikult rakendada. Nimetatud põhimõtet järgib ka siinne lihtsustatud õppe 8. klassile loodud õppematerjal.
Digitaalne õppematerjal lihtsustatud õppes ei ole õppetundi täitev õpilase iseseisva töö võimalus, vaid see on õppetunni üks osa: õppetekst koos näitlikustamisega teema tutvustamisel ja/või ülesanded omandatud teadmiste kinnistamisel. Digiõpikut kasutades on vaja arvestada õpilaste
lugemisoskust, eelkõige teksti mõistmise oskust. Lisaks arvutist õppele on soovitatav lugeda teabetekste paberkandjalt, esitada täiendavaid selgitusi või üldistusi ja kokkuvõtteid tahvlil, rakendada avastus- ja õuesõpet, praktilist tegevust jm.
1. Taimed
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Organismide rühmad |
1.2. | Taimede tunnused |
1.3. | Vetikad |
1.4. | Sammaltaimed |
1.5. | Sammalde mitmekesisus |
1.6. | Sõnajalgtaimed |
1.7. | Paljasseemnetaimed |
1.8. | Paljasseemnetaimed Eesti looduses |
1.9. | Õistaimed |
1.10. | Õistaimede organid ja nende ülesanded |
1.11. | Fotosüntees |
1.12. | Õistaimede paljunemine |
1.13. | Õistaimede levimine |
1.14. | Taimede osa looduses ja inimtegevuses |
2. Seened
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Seente tunnused ja ehitus |
2.2. | Seente mitmekesisus |
2.3. | Seente eluviis |
2.4. | Seente tähtsus inimeste elus |
2.5. | Samblikud kui seente ja vetikate kooseluvorm |
3. Selgrootud loomad
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Selgroogsed ja selgrootud loomad |
3.2. | Selgrootud loomad |
3.3. | Ussid |
3.4. | Limused |
3.5. | Lülijalgsed ja nende rühmad. Vähid |
3.6. | Ämblikulaadsed |
3.7. | Putukate mitmekesisus. Liblikad ja kahetiivalised |
3.8. | Mardikad ja kiletiivalised |
3.9. | Kuidas selgrootud toituvad? |
3.10. | Kuidas selgrootud hingavad? |
3.11. | Selgrootute loomade paljunemine |
3.12. | Parasiitusside areng |
4. Õpetajale
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Sõnaseletused |
4.2. | Soovitused loodusõpetuse käsitlemiseks lihtsustatud õppes |
4.3. | Loodusõpetus 8. klassile, II osa (print-pdf) |
4.4. | Impressum |