Авторы
Katri Kütt, Maret Lill, Evelyn Ojaperv, Krista SaadojaАвторы сборника заданий
Katri Kütt, Maret Lill, Evelyn Ojaperv, Krista Saadoja, Krista SuntsИздатель
Входит в пакет
-
В учебном комплекте параграфов: 63 и заданий: 487, из которых в учебнике: 270 и в сборнике заданий: 217.
-
Авторы
Katri Kütt, Maret Lill, Evelyn Ojaperv, Krista Saadoja -
Авторы сборника заданий
Katri Kütt, Maret Lill, Evelyn Ojaperv, Krista Saadoja, Krista Sunts -
Предмет
Человековедение -
Класс
8 класс -
Язык издания
Эстонский язык -
Издатель
SA Innove, HARNO -
Учебная программа
Упрощенная государственная учебная программа для основной школы 2010 -
Входит в пакет
Бесплатно
Inimeseõpetuse 8. klassi õppematerjali koostamisel on lähtutud hetkel kehtivast õppekavast ja inimeseõpetuse ainekavas märgitud rõhuasetustest ja kohustuslikest õpiväljunditest. Vastavalt õppekavale on õppematerjali koostajad arvestanud, et seda jätkuks terveks õppeaastaks. Inimeseõpetuse õppesisu on koostatud ja selle rakendamine toimub kontsentriliselt: eelnevalt õpitut korratakse või tuletatakse meelde, vajadusel kujundatakse puuduvaid teadmisi-oskusi.
8. klassiga algab põhikooli viimane periood ja planeeritav töö toetub 7. klassis saavutatud oskustele ning kinnistab neid. Inimeseõpetuse aines käsitletakse peamiselt teabe- ja tarbetekste. Nende käsitlemine on tihedasti seotud tekstimõistmisstrateegiate kasutamisega, mida on eesti keele tundides omandatud.
1. Käitumine rühmas
Номер |
Параграф |
---|---|
1.1. | Saame jälle kokku! |
1.2. | Erinevad rühmad |
1.3. | Rühma kuulumise hea külg |
1.4. | Kokkulepped rühmas |
1.5. | Rühma kuulumise halb külg |
1.6. | Kiusamine |
2. Lähisuhted ja perekond
Номер |
Параграф |
---|---|
2.1. | Seksuaalsus |
2.2. | Seksuaalne orientatsioon – kas poisiga või tüdrukuga |
2.3. | Soostereotüübid |
2.4. | Paarisuhe – mis ja kuidas? |
2.5. | Kui kaugele oled valmis minema? |
2.6. | Mehe ja naise keha |
2.7. | Turvalised paarisuhted |
2.8. | Kuidas suhet hoida? |
2.9. | Perekond |
2.10. | Peremudelid |
2.11. | Pereliikmete rollid |
2.12. | Emotsioonide juhtimine |
2.13. | Vägivald lähisuhetes |
2.14. | Kuidas vägivaldset käitumist ära tunda? |
2.15. | Kust abi saab? |
3. Tervise hoidmine
Номер |
Параграф |
---|---|
3.1. | Tervis – mis see on? |
3.2. | Tervist toetav toitumine |
3.3. | Kuidas inimesed toituvad? |
3.4. | Liikumine muudab tervise tugevaks |
3.5. | Sinu liikumisharjumus |
3.6. | Uni – tervislik valik |
3.7. | Vaimne tervis ja stress |
3.8. | Depressioon |
3.9. | Tervishoiu-süsteem Eestis |
3.10. | Abi küsimine ja arsti poole pöördumine |
3.11. | Terviseinfo |
3.12. | Kriisiolukorrad |
4. Riskikäitumine
Номер |
Параграф |
---|---|
4.1. | Riskikäitumine – mis see on? |
4.2. | Vägivald – mis see on? |
4.3. | Riskid vees |
4.4. | Veeohutus |
4.5. | Riskid liikluses |
4.6. | Uimastid |
4.7. | Toitumisriskid |
4.8. | Nutiriskid |
4.9. | Riskikäitumise põhjused |
4.10. | Kriisiabi ja nõustamine |
5. Inimene ja välimus
Номер |
Параграф |
---|---|
5.1. | Rõivad – kui palju neid vaja on? |
5.2. | Olukorraga sobiv riietus |
5.3. | Rõivaste hooldamine |
5.4. | Mugavad ja sobivad jalanõud |
6. Inimene ja teave
Номер |
Параграф |
---|---|
6.1. | Uudised – mis ja milleks? |
6.2. | Mille poolest uudised erinevad? |
7. Inimesed, asjad, raha
Номер |
Параграф |
---|---|
7.1. | Inimesed ja asjad |
7.2. | Mis on raha? |
7.3. | Meie igapäevane raha |
7.4. | Raha planeerimine |
7.5. | Pangateenused |
7.6. | Igapäevased sisseostud |
7.7. | Toitlustuskohad |
7.8. | Kataloogikaubandus ja internetipoed |
8. Edasiõppimise võimalused
Номер |
Параграф |
---|---|
8.1. | Õpi ennast tundma: isikuomadused, oskused ja võimed |
8.2. | Mida elukutse valikul arvestada? |
8.3. | Ametid |
8.4. | Kus saab edasi õppida? |
9. Lisad
Номер |
Параграф |
---|---|
9.1. | Mõisted |
10. Õpetajale
Номер |
Параграф |
---|---|
10.1. | Impressum |