-
У навчальному комплекті параграфів: 63 та завдань: 487, з яких у підручнику: 270 і в збірнику завдань: 217.
-
Автори
Katri Kütt, Maret Lill, Evelyn Ojaperv, Krista Saadoja -
Автори збірника завдань
Katri Kütt, Maret Lill, Evelyn Ojaperv, Krista Saadoja, Krista Sunts -
Предмет
Людинознавство -
Клас
8 клас -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
SA Innove, HARNO -
Навчальна програма
Упрощенная государственная учебная программа для основной школы 2010 -
Входить у пакет
Безкоштовно
Inimeseõpetuse 8. klassi õppematerjali koostamisel on lähtutud hetkel kehtivast õppekavast ja inimeseõpetuse ainekavas märgitud rõhuasetustest ja kohustuslikest õpiväljunditest. Vastavalt õppekavale on õppematerjali koostajad arvestanud, et seda jätkuks terveks õppeaastaks. Inimeseõpetuse õppesisu on koostatud ja selle rakendamine toimub kontsentriliselt: eelnevalt õpitut korratakse või tuletatakse meelde, vajadusel kujundatakse puuduvaid teadmisi-oskusi.
8. klassiga algab põhikooli viimane periood ja planeeritav töö toetub 7. klassis saavutatud oskustele ning kinnistab neid. Inimeseõpetuse aines käsitletakse peamiselt teabe- ja tarbetekste. Nende käsitlemine on tihedasti seotud tekstimõistmisstrateegiate kasutamisega, mida on eesti keele tundides omandatud.
1. Käitumine rühmas
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. | Saame jälle kokku! |
1.2. | Erinevad rühmad |
1.3. | Rühma kuulumise hea külg |
1.4. | Kokkulepped rühmas |
1.5. | Rühma kuulumise halb külg |
1.6. | Kiusamine |
2. Lähisuhted ja perekond
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Seksuaalsus |
2.2. | Seksuaalne orientatsioon – kas poisiga või tüdrukuga |
2.3. | Soostereotüübid |
2.4. | Paarisuhe – mis ja kuidas? |
2.5. | Kui kaugele oled valmis minema? |
2.6. | Mehe ja naise keha |
2.7. | Turvalised paarisuhted |
2.8. | Kuidas suhet hoida? |
2.9. | Perekond |
2.10. | Peremudelid |
2.11. | Pereliikmete rollid |
2.12. | Emotsioonide juhtimine |
2.13. | Vägivald lähisuhetes |
2.14. | Kuidas vägivaldset käitumist ära tunda? |
2.15. | Kust abi saab? |
3. Tervise hoidmine
Закладка |
Параграф |
---|---|
3.1. | Tervis – mis see on? |
3.2. | Tervist toetav toitumine |
3.3. | Kuidas inimesed toituvad? |
3.4. | Liikumine muudab tervise tugevaks |
3.5. | Sinu liikumisharjumus |
3.6. | Uni – tervislik valik |
3.7. | Vaimne tervis ja stress |
3.8. | Depressioon |
3.9. | Tervishoiu-süsteem Eestis |
3.10. | Abi küsimine ja arsti poole pöördumine |
3.11. | Terviseinfo |
3.12. | Kriisiolukorrad |
4. Riskikäitumine
Закладка |
Параграф |
---|---|
4.1. | Riskikäitumine – mis see on? |
4.2. | Vägivald – mis see on? |
4.3. | Riskid vees |
4.4. | Veeohutus |
4.5. | Riskid liikluses |
4.6. | Uimastid |
4.7. | Toitumisriskid |
4.8. | Nutiriskid |
4.9. | Riskikäitumise põhjused |
4.10. | Kriisiabi ja nõustamine |
5. Inimene ja välimus
Закладка |
Параграф |
---|---|
5.1. | Rõivad – kui palju neid vaja on? |
5.2. | Olukorraga sobiv riietus |
5.3. | Rõivaste hooldamine |
5.4. | Mugavad ja sobivad jalanõud |
6. Inimene ja teave
Закладка |
Параграф |
---|---|
6.1. | Uudised – mis ja milleks? |
6.2. | Mille poolest uudised erinevad? |
7. Inimesed, asjad, raha
Закладка |
Параграф |
---|---|
7.1. | Inimesed ja asjad |
7.2. | Mis on raha? |
7.3. | Meie igapäevane raha |
7.4. | Raha planeerimine |
7.5. | Pangateenused |
7.6. | Igapäevased sisseostud |
7.7. | Toitlustuskohad |
7.8. | Kataloogikaubandus ja internetipoed |
8. Edasiõppimise võimalused
Закладка |
Параграф |
---|---|
8.1. | Õpi ennast tundma: isikuomadused, oskused ja võimed |
8.2. | Mida elukutse valikul arvestada? |
8.3. | Ametid |
8.4. | Kus saab edasi õppida? |
9. Lisad
Закладка |
Параграф |
---|---|
9.1. | Mõisted |
10. Õpetajale
Закладка |
Параграф |
---|---|
10.1. | Impressum |