-
У навчальному комплекті параграфів: 30 та завдань: 194, з яких у підручнику: 45 і в збірнику завдань: 149.
-
Автори
Georg Aher ja Sirje Aher (I osa), Viive Karelson ja Janno Puks (II osa) -
Автори збірника завдань
Katrin Kurvits ja Tiiu Kiveste (I osa), Viive Karelson ja Janno Puks (II osa) -
Предмет
Природознавство -
Клас
3 клас -
Мова видання
Естонська мова -
Видавець
Skriibus -
Навчальна програма
Державна навчальна програма 2011 -
Входить у пакет
Безкоштовно
Kirjastuse Skriibus 3. klassi loodusõpetuse e-õpik ühendab endas kahes osas ilmunud õpikud ja töövihikud. E-õpikus on võrreldes trükitud õppevaraga rohkelt täiendavat materjali. Osa trükiraamatute materjalist on e-õpikus esitatud uuendatud kujul. 3. klassi loodusõpetuse e-õpik tutvustab Eestimaa taimi ja loomi ning õpib väärtustama ja hoidma loodust. Oluliseks peetakse looduse vahetut kogemist ja praktilist tegevust looduses. Tutvutakse igapäevases elus ja looduses esinevate füüsikaliste nähtustega ning geograafia algteadmistega. Õpikus on juhendeid uurimuslikuks tegevuseks ja loodusvaatlusteks. Samuti leidub tähelepanuharjutusi ning eri õppeaineid lõimivaid ülesandeid, mis võimaldavad õpilasel aktiivselt ja loovalt omandada uusi teadmisi ja oskusi kas õpetaja juhendamisel, koostöös klassikaaslastega või iseseisvalt. E-õpiku sisu on jagatud peatükkideks. Igas peatükis on eakohaseid ja huviäratavaid ülesandeid. E-õpikus leidub senisest rohkem fotosid ja illustratsioone ning viiteid teemaga seostuvatele veebilehekülgedele. Iga peatüki juurde kuulub ülesannete kogu, millest õpetaja saab määrata nii individuaalselt kui ka kogu klassile ülesandeid koduseks tööks, tunnitööks või ka hindeliseks lahendamiseks. Kõikide ülesannete vastuseid saab õpetaja kontrollida ja hinnata. Paljude ülesannete puhul on õpetajale ette antud õiged vastused. E-õpikut saavad oma materjaliga täiendada nii õpetajad kui ka õpilased. Õpetaja saab enda lisatu teha kättesaadavaks ka õpilastele. Väljaandja kinnitab: õpik vastab põhikooli riiklikule õppekavale ja haridus- ja teadusministri poolt õppekirjandusele kehtestatud nõuetele.
Digiõpiku väljaandmist toetas Euroopa Sotsiaalfond meetme "2014-2020.1.3 Kaasaegse ning uuendusliku õppevara arendamine ja kasutuselevõtt" raames.
1. I osa
Закладка |
Параграф |
---|---|
1.1. | Eluslooduse jaotamise süsteem. Liigid ja perekonnad |
1.2. | Uurime kooliõue puuliike. Plaan |
1.3. | Eluslooduse jaotamise süsteem. Riigid |
1.4. | Selgrootud loomad. Limused |
1.5. | Selgrootud loomad. Putukad |
1.6. | Putukate osa looduses |
1.7. | Selgrootud. Vähid ja ämblikud |
1.8. | Selgrootud. Ussid |
1.9. | Selgrootud. Kordamine |
1.10. | Selgroogsed. Võrdlus selgrootutega |
1.11. | Selgroogsed. Kalad |
1.12. | Selgroogsed. Läänemere lõhe |
1.13. | Selgroogsed. Kahepaiksed ja roomajad |
1.14. | Selgroogsed. Kahepaiksete ja roomajate toitumine ja meeled |
1.15. | Selgroogsed. Linnud ja imetajad |
1.16. | Kordamine |
2. II osa
Закладка |
Параграф |
---|---|
2.1. | Liikumine |
2.2. | Kiirus |
2.3. | Jõud |
2.4. | Liikumine, kiirus, jõud. Kordamine |
2.5. | Elekter meie ümber |
2.6. | Elekter |
2.7. | Magnetnähtused |
2.8. | Kompass |
2.9. | Elekter, magnet, kompass. Kordamine |
2.10. | Ilmakaared |
2.11. | Plaan ja kaart |
2.12. | Kaardi lugemine |
2.13. | Eesti kaart |
2.14. | Ilmakaared, plaan ja kaart. Kordamine |